24/7 Service bij Autobedrijf Jan Kok

Rijdt u in een Volkswagen, SEAT of een ander merk en u bent bij ons in onderhoud dan geniet u van 24 uur hulp bij pech 7 dagen in de week. Voor Volkswagen en SEAT geldt er geen aparte meerprijs (als het onderhoud volgens het fabrieksschema is uitgevoerd) en voor de pechhulp bij Bosch Car Service (alle andere merken) geldt er een meerprijs per jaar vanaf 31.50.

Wat te doen bij pech in Nederland?

Zorg dat u op een veilige plaats staat en de benodigde veiligheidsmaatregelen neemt. Denk hierbij aan een hesje en een gevarendriehoek.
Bel Volkswagen Mobiliteitsservice op 0800-5557000, SEAT mobiliteitsservice 0800-0242500 of Bosch Car Service 088-006 60 00
Houdt u Serviceboekje met de onderhoudsgegevens bij de hand.
De medewerker vraagt u enkele vragen over de kilometerstand, naam en plaats van u dealer, onderhoud en de meldcode (dit zijn de laatste 4 cijfers van het chassisnummer)
Zorg dat u uw locatie weet, zodat u dit kan doorgeven met een wegnummer en kilometeraanduiding. Het is ook belangrijk dat u weet tussen welke plaatsen u staat.
Zodra de benodigde gegevens verwerkt zijn, zal de alarmcentrale de hulpverlening opstarten. Bij problemen kunt u weer terugbellen naar de alarmcentrale.

Veel gestelde vragen:

Wanneer schakel ik de Mobiliteitsservice in?
Als u onverhoopt pech krijgt met uw auto. Het maakt niet uit wáár u pech krijgt: op uw eigen oprit, of elders in Nederland of Europa. Ook bij (ruit)schade kunt u de Mobiliteitsservice inschakelen.

Hoe werkt Mobiliteitsservice?
Wanneer u de Mobiliteitsservice belt, wordt de dichtstbijzijnde dealer/autobedrijf ingeschakeld of de ANWB Wegenwacht. Bij stranding op een Nederlandse snelweg of N-weg zult u in veel gevallen worden geholpen door de ANWB Wegenwacht.

Wat als directe reparatie niet mogelijk is?
Soms is reparatie ter plaatse niet mogelijk. In dat geval is vervoer van uw auto naar de dichtstbijzijnde dealer/autobedrijf nodig. Als daar na diagnose blijkt dat reparatie niet op korte termijn mogelijk is, dan komen wij in overleg met u tot de beste oplossing voor vervoer naar uw huis, werk, vakantieadres of andere bestemming. De vergoeding die u hiervoor krijgt zijn bij ons op te vragen.

Wat valt niet onder de Mobiliteitsservice?
Als u de Mobiliteitsservice belt, zal de meldkamer controleren of de pech onder de dekking van de Mobiliteitsgarantie valt. Een aantal zaken is namelijk uitgesloten:
• Pech veroorzaakt door eigen toedoen.
• Caravan, aanhanger of vouwwagen, hiervoor kunt u een additionele reisverzekering afsluiten.
• Pech door oorzaken van buitenaf, zoals door:
• Verkeerd ingebouwde achteraf-accessoires.
• Sleutel in afgesloten auto.
• Geen of verkeerde brandstof in tank.
• Vastgevroren onderdelen.
• Niet-uitgevoerd onderhoud of niet-uitgevoerde geadviseerde reparaties.
• Ongeval of gevolgen daarvan.
• Diefstal of poging daartoe.

Wat gebeurt er als ‘mijn pech’ niet onder de Mobiliteitsservice valt?
U kunt dan veelal wel een beroep doen op onze hulpverlening, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening. Pechhulp voor eigen rekening is sowieso niet mogelijk op een snelweg of N-weg; U dient dan de ANWB Wegenwacht in te schakelen.

Wat vergoed de Mobiliteitsservice en wat niet?

Mobiliteitsservice betekent dat de hulpverlener u kosteloos zal proberen op weg te helpen. Lukt dit ter plekke niet? Dan wordt uw auto kosteloos naar de dichtstbijzijnde dealer/autobedrijf vervoerd. Een reparatie bij de dealer/autobedrijf valt niet onder de Mobiliteitsservice, maar wellicht wel onder de fabrieksgarantie, Verlengde Garantie of Garantie bij aankoop van uw auto als deze van kracht is.

Wel vergoed Niet vergoed
Hulp op plek van stranding, in binnen- en buitenland. Een eventueel noodzakelijke reparatie bij de dealer/autobedrijf.
Indien noodzakelijk: afslepen naar dealer/autobedrijf. Als u of de vorige eigenaar onderhoud of reparaties niet of
elders heeft laten uitvoeren.
In overleg: onkostenvergoeding als auto niet binnen drie
uur gerepareerd kan worden bij dealer.
De  Mobiliteitsservice wordt weer van kracht zodra u bij ons een onderhoudsbeurt
en geadviseerde reparaties laat uitvoeren. Let op: voor de Bosch Car Service pechhulp geldt een scherp jaarlijks tarief.

Autobedrijf Jan Kok: De beste Service die u kunt krijgen!

Altijd vooraf een offerte, dus geen verrassingen achteraf
2 jaar garantie op onderdelen (SEAT 4 jaar) en uitgevoerde werkzaamheden
24 uur 7 dagen in de week mobiliteitsservice in Europa (voor SEAT en Volkswagen geen meerprijs voor Bosch Car Service geldt een jaarprijs)
Altijd vervangend vervoer beschikbaar (o.a. gratis leenfiets, gratis naar huis of werk gebracht of vervangende auto tegen gereduceerd tarief)
Kleine reparaties worden direct verholpen
Altijd gebruik van merk-originele-/ of Bosch onderdelen

Van harte welkom!